"Dilimizin Zenginlikleri Projesi"nde nisan ayında tüm sınıflarımızda “Bu Nedir? ve Duvar Yazısı (Grafiti) ” etkinlikleri yapıldı.
"Dilimizin Zenginlikleri Projesi"nde mart ayında tüm sınıflarımızda “Anlamını Bul, Kelime Türetme, Kare Bulmaca, Öykü Kartları Hazırlama ve Hazırlanan Kartlardan Anlatım Etkinliği Yapma” etkinlikleri yapıldı.
"Dilimizin Zenginlikleri Projesi"nde şubat ayında tüm sınıflarımızda “Anlat Bakalım, Drama ile Atasözü/Deyim Anlatma, Atasözü/Deyim Resimleme ” etkinlikleri yapıldı. “Atasözü/Deyim Resimleme” etkinliği sonucunda ortaya çıkan resimler okul panolarımızda sergilendi.
"Dilimizin Zenginlikleri Projesi"nde ocak ayında tüm sınıflarımızda “Anlamını Bul, Hatırlatmaca ve Dede Korkut Hikayelerinden Hareketle Yeni Bir Hikaye Yazma” etkinlikleri yapıldı. Hikaye yazma yarışmasında 6/A Dil sınıfında Ecrin GÜZELYURT okul genelinde birinci seçilmiştir.
"Dilimizin Zenginlikleri Projesi" kapsamında Anahtar Kelimelerle Hikâye Anlatma Yarışması düzenledik. Yarışmamızda 5/H sınıfından Betül Hazal Öz birinci, 5/G sınıfından Haktan Emir Çaluk ikinci, 5/F sınıfından Elif Nisa Güler üçüncü olmuştur. Öğrencilerimizi kutluyor, emek veren öğretmenlerimize teşekkür ediyoruz.
Millî Eğitim Bakanlığı'nın başlatmış olduğu "DİLİMİZİN ZENGİNLİKLERİ PROJESİ" dahilinde gerçekleştirilen Yunus Emre Sözlüğünden Seçilen Sözcüklerle Anlamlı Bir Cümle ve Afiş Oluşturma Yarışması'nda okulumuz 5/B Dil sınıf öğrencilerinden Atahan ÖZBEK birinci olmuştur. Öğrencimizi kutluyoruz.
Klasik Eser Okumaları
27-30.11.2023 tarihleri arasında sınıflarımızda klasik eserlerle ilgili pano çalışmaları yapıp sergiledik.
Dilimizin Zenginlikleri Projesi kapsamında ilk etkinliğimiz 20-24.11.2023 tarihleri arasında gerçekleştirdiğimiz “Bilen Oturur “etkinliğidir. Bu etkinliği, yeni öğrenilen kelimelerin kavratılmasında etkin olarak kullandık. Yeni öğrenilen kelimeleri ve bu kelimelerin eş anlamlılarını tahtaya yazdık. Sınıftaki bütün öğrencileri ayağa kaldırıp tahtadaki kelimelerin eş anlamlısını sırayla öğrencilere sorduk. Doğru yanıtı veren ayaktaki öğrenci yerine oturdu. Tahtadaki bütün kelimelerin eş anlamlıları bulunana kadar etkinliğe devam ettik.